emma: everyday is the day

Dagens mest random: Olskrokens Bilverkstad ringde mig. Tyvärr svarade jag inte, eftersom jag glömt mobilen hemma. Det ringer bara då jag har glömt den hemma. Som den gången kyrkan ringde mig? Undrar fortfarande vad dom ville den gången.

Borde sova nu, men det känns jobbigt. Eller inte. Tänkte ta en liten sovmorgon imorgon, slår på stort och ställer klockan på kvart i sju! Frid i himmelen. Morgondagen bjuder på ett möjligt prov/läxförhör i fysik, men det är mycket möjligt att jag skall till tandläkaren just då.... Vem vet vad som nalkas.



Hahahah roligt man kan ha på skolan. Ser ni vem som gömmer sig där bakom? Jag ger er en ledtråd och säger The King. .... gissat nu? Alla ni som gissade på mig hade rätt. Och alla ni som gissade på något annat vill jag ge en smäll på käften. Bara så ni vet.

Godnatter!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback