emma: find it, you'll have it

Nu har jag inte skrivit på jättelänge,  jag har bara inte orkat. Och jag vet att jag nu egentligen borde berätta om övik kanske, vad jag har gjort idag och så vidare på ett någorlunda smart och genomtänkt sätt. Men det är just på grund av sådana saker som jag inte har orkat blogga. Så jag struntar i allt sånt och skriver sånt som jag vill skriva istället. OK!

 Igår var jag dödens trött efter övik, så trött att jag inte ens orkade sova. Och guess what? Detta fick konsekvenser. 20 i 8 vaknade jag i morse. 10 i 8 for jag till skolan. Jippi. Jag var så kallat "hot stuff" idag.

Imorgon skall jag fara från skolan till staden! Saker måste inhandlas, mobiler måste laddas. Saker måste göras. Om någon sedan vill bjuda mig på middag är det inga problem.



Du kan bjuda mig på Subway. Eller max? Eller frasses? Eller hemlagat? I don't care. Do you?

Som jag sa till Lina. Jag saknar någon som skickar söta sms till mig.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback