emma: heartless?

Anonym om emma: desperat:
1000 har lätt ringt nu! :D


Önskar det vore så väl. Men dock, still waiting..... så hör av er. Snälla? Söta? Rara? Underbara?
Det är en sak jag hatar. Då ingen svarar på dejtingförfrågor.


Några andra saker jag också hatar är
- Musik på bloggar som startar när man trycker upp bloggen. Och sen är ju helvetet alltid omöjligt att stäna av också, plus att det dånar som om man önskade att bli döv. NEJ TACK!

- När man kommer in i ett badrum och toalocket är uppfällt.. det är fan det värsta jag vet. Äckligt, kan inte vara kvar i rummet då. Seriöst, det går inte!

- Torra händer, det stör mig nå så jävulskt. Och jag har det. Jämt. Andra klagar över handsvett men det skulle jag ta som en gåva, har aldrig handsvett. Då skulle man i alla fall slippa äckligt torra händer. Usch

- Då internet oväntat stängs av. Det gör det för mig ibland, och det är ALLTID då jag håller på att blogga. Inlägget sparas aldrig. Då riktigt kryper det i kroppen på mig alltså... och när internet "inte svarar". Fy fan, och det har börjat hända mig HELA TIDEN. Nyss hände det mig två gånger i rad. Och det händer minst en gång varje gång jag är inne på internet. Minst.

- Folk som inte fattar då det räcker, då dom inte är önskade längre. Måste man ha en anledning till att inte svara på sms? Jag svarar inte hellre efter det tjugonde än efter det andra smset. Fatta vinken lixom. Och svarar jag inte hjälper det inte att skriva typ <3 eller något? Haha...


pussar kyssar kärlek♥/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

är emma och olivia tvillingar?

2010-01-13 @ 17:03:52
Postat av: Nilsisco

Nej typ helt random träffa dom varandra på stan och märkte till sin förvåning att dom var ganska lika varandra och hade samma efternamn så då strta dom en blogg tsm :) lol

2010-01-13 @ 18:36:17

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback