emma: simply the best

Och så sitter man här och skriver det sista inlägget innan avfärden till övik. Trodde aldrig att denna stunden skulle komma. Men det gjorde den. Jävligt nice ;D;D;D;D;D xD=PPpPPpPppPpppPPppP

Vänta. Ville bara kommentera att den här =ppPPpppppPPppPp heter partypen alltså party-pen, partyP i plural, inte par-typen haha och inget annat.

Men aja. Allt är packat nu i alla fall. Det enda jag funderar på är hårtorken....... jag menar, tänk om vi duscha sen ska vi direkt gå ut? Aldrig kul med fryset hår. Men å andra sidan... palla. Eller gör man? Den frågan är svår. Snart ska jag i alla fall sätta igång frågestunden, som representerar vår avfärd. Och då vill jag att ni ska fråga. MYCKET!!!!! Förresten önskar jag även att ni smsar och ringer mig. Tack. Så jag inte blir för upptagen av att ragga alla stockholmskillar som ska bo på samma skola som vi. Skämt. Åsido. Eller inte =PppPppPpPpPp



Hon ska jag åka med i minibussen som snart kommer och hämtar oss.


Kommentarer
Postat av: Joar

hahahah vare några snygga stockholmskillar där då?;)

2010-01-06 @ 20:54:19

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback