emma: solen går i moln vi alla tittar på vad ska man göra hej hejdå

Sitter här i soffan hos pappa när jag egentligen borde sova och funderar. Ska vi flytta eller ska vi inte flytta? Ingenting blir ändå samma sak då Matilda och dom flyttar ut. Verkligen ingenting. Och säkerligen inte bättre eftersom allt har varit perfekt. Men vad gör man? Väntar och ser. Och inte ska väl jag sitta här och skriva deprimerande inlägg? Jag blir väl inte så populär hos Matilda om jag kommer och snorar i sängen haha. KOMMER BARA SAKNA HENNE SÅ OTROLIGT MYCKET att det är helt sjukt



hon älskar mig med

Kommentarer
Postat av: matilda

du får komma och snora så mycket du vill:(

2010-01-29 @ 11:36:07

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback