emma: uppskatta de små sakerna men njut av de stora



Lite skrämd över alla läxor som skall göras ikväll. Tänkte spärra upp ögonen till "vettskrämda ögon" men failade tyvärr totalt och har inte orken att ta 2 bilder. Så. Det fick blev som blev. Ni vet ändå vem som är the king...

Förresten så börjar ju januari nu lida mot sitt slut. Har inte denna månaden gått helt sjukt fort...?Men faktiskt är jag ändå rätt nöjd med den här månaden (förutom en sak då.. men det är ju inget som jag kunde, kan, eller någonsin kommer kunna göra något åt). Mitt nyårslöfte var att göra så många minnesvärda saker jag bara kan istället för att slösa bort dagarna. Och ärligt så har jag lyckats ganska bra... enligt mig. Ska göra en liten sammanställning här i slutet av månaden och se om januari 2010 är någonting att minnas.

Haha kommer hursom helst att minnas den... och inte på grund av allt bra som har hänt. Eller jo, säkert det med men. Denna månaden har vänt upp och ner på allt som jag trodde skulle bli mitt 2010. Det kan jag lova

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback