lina: det finns ett slut


hhahaha så här söt var jag för ett år sedan, löööööövit!!!



Nu ska jag alldeles strax fara på träning gånger två, först med mitt lag och sen med juniorerna. Känner inte peppen så får se om jag verkligen tränar med juniorerna efter.

Idag har jag varit på skolan, det var en gryyyyymt seg dag och det som gjorde den ännu bättre var att vi skulle åka skridskor i snöstorm, mycket mycket trevligt verkligen. Efter skolan såå cyklade jag hem och somnade som vanligt. Jag fattar verkligen inte varför jag är sp trött hela tiden, eller jo det beror nog på för lite sömn, får försöka förbättra mig på den biten.


Nu måste jag skynda mig, onödigt och tråkigt inlägg men så äre.








 To the world you may be one person,
 but to one person you may be the world




PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback