lina: Det som varit finns i våra minnen, men framtiden ligger i våra händer

Chacha bloggen, idag har jag.....hahaaha ne skoja var bara tvungen!! Kom just hem från att ha varit med på f17 länslags träning eller nått sånt. Det gick faktist ganska bra, vi f15 spelade i ett lag och vann faktist mot dom, en till sak som hände var att jag köttaa! det var ett historiskt ögonblick så jag hoppas på att någon skrev upp det.

Idag innan träningen så sovde jag först typ länge efter en ganska så random dag i umeå igår, sedan möblerade jag om mitt rum och efter det lärde emma mig att stava möblera, tack!! Har också fixat tre biljetter till club nordic som är i umeå nästa helg, kommer bli galet nice. Men nu ska jag se på Blåsningen och sedan äta någonting.






puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback