lina: ingen vill ha det livet, inte ens du, jag lovar

Har just sett på robinsoon med mamma, värst vad jag har umgåtts med henne idag, brukar mer vara som hej och sen gå in på sitt rum och sen typ på kvällen bah hejdå när jag går ut och sen godnatt när jag kommer hem eller nått sånt, men ibland så kommer det ju faktist dagar då jag är snäll och umgås t.ex. idag.







MINA PROBLEM JUST NU:

- Jag känner mig halvsjuk

- Jag hittar inte mina skor

- Jag har ingen bikiki för min hund har tydligen bitit sönder den och vi ska bada på cupen

- Är hungrig fast känner att det är för långt att gå till köket, ehmm ca 7 steg kanske?

- Är grymt trött på all musik fast ändå kan jag inte stänga av






puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback