lina: It´s a good thing


löööv



Jag ligger just nu i min säng helt död, ångrar ganska mycket att jag envisades att fara på träningen fast jag kände att min kropp var helt sluuuuut och inte hade någon energi kvar. Idag har jag iallafall varit på skolan och det var väl ganska nice. Lektionerna känns konstigt nog inte lika jobbiga som dom gjorde före jul, hoppas bara nu på att det fortsätter vara så även fast jag vet att det inte finns någon chans att det är så eftersom vi har nationella och ahh massa shiit.

Om ett litet tag ska jag sova och sen vaknar jag förhoppningsvis imorgon halv 7 och gör mig klar för att fara till skolan, a nu vet ni.









puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback