olivia: tomten är kvar

Två borden:

Jag borde sluta äta godis för jag mår lite illa. Men jag kan inte.

Jag borde ta reda på när matchen är imorgon så att jag kan ställa väckaren. Samling är kanske... halv 11? Då brukar jag sova. Men jag orkar bara inte ta reda på det, lika värt att lämna det åt ödet om jag får reda på det eller inte.

Egentligen är typ hela mitt liv uppbyggt på "det får gå som det går", alltså ödet. Jag orkar inte ta tag i det bara. Särskilt är det så med skolan. Vilken dag börjar vi om? Fick veta en dag vid matbordet. Orkar jag plugga? Nej. När börjar lektionen? Vet inte. Vad ska jag välja för gymnasium? Orka fundera.


Random_lol_bild_lol_lol_lolarns_lol

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback