olivia: haha jo det gör vi

Idag tänkte jag: Varför har jag inga filmer på datorn? Nu behöver jag inte tänka så längre, för nu har jag en liten bunt. De jag tillhandahåller just nu är:
Saw VI
The unborn
New moon
Twilight
Wrong turn
& Prom night

Haha märks det att jag gillar skräckisar? Dock kom jag knappt på någon, så då tog jag bara nåt namn jag kom ihåg från Hemmakväll... och vips hade jag de här! Men det är inte bara det att jag gillar dem, utan jag har kommit på att det är mycket bra att ha skräckfilmer hemma om man får oväntat besök (eller bara besök överhuvudtaget). Ofta har vi blivit tillfrågade om vi inte  "har någon bra skräckis hemma". Men nej. Den bästa film vi har är typ Så som i himmlen, och den är ju en riktig stjärna.....

 
Emma äter vår bästa kaka någonsin, som f.ö var den vi bakade igår. Åt upp den så vi bakade en likadan ikväll.. "Nej vi äter inte hela tiden"

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback