olivia: inte kul

Haha jag vaknade för en halvtimme sen. Av attt pappa väckte mig. Rekord.

Igår upptäckte jag iallfall att någon har tagit mina skor. Här hemifrån. And I really, really need them tomorrow, för jag vill inte gå runt i värsta "finskor" på cupen, det funkar liksom inte riktigt.. Sneaky som tusan.


Det där med att pappa väckte mig, det stämmer egentligen inte riktigt. Jag är nämligen en sådan som vaknar så fort någon gläntar på dörren. Även om jag ligger med ryggen mot så vet jag direkt när någon är och tassar runt min dörr. Jag måste sova väldigt lätt.

Förövrigt så hörde jag nyss världens sämsta version av jingle bells. Om ni ville veta, bara.

Visste ni att... Vi ska åka minibuss till cupen? Jo, det är sant. Vi ska åka me den som går 14.00, och andra hälften av vårt lag ska åka klockan 15.00.  Blir så stressad om det är ont om tid, måste få koll på allt så att säga.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback