olivia: nu är det slut på det roliga

Jaha. Vad ska vi säga om matchen då? 10minuter in blir jag skadad av att jag råkar trampa på någons klubba och stuka foten. Kunde inte spela mer efter det och fick se på hur vårt lag förlorade med 6-0 mot några vi faktiskt kan och har vunnit mot. Superkul.
Så nu är det kryckor för min del. Jag KAN gå utan, tog mig faktiskt från sängen till soffan(!), men skulle jag trampa det minsta lilla... konstigt eller ja egentligen kan jag typ bara stödja på foten när jag har den på ett speciellt sätt, men det gör ont. Dessutom tar det tid.

Det värsta med hela det här, är att vi har match idag med, med j18 och det känns som det var år sen! Men med tanke på vad jag skrev där uppe, verkar jag kunna spela idag? NNNNNEJ

(P.S tog bilder igår och vill ladda in dem, men orkar inte gå runt och leta sladden.. hoppas ni förstår.)


Här hade jag iaf bara fått ett slag över knät.. men de gjorde jävulskt ont! Ni skulle ha sett blåmärket jag fick.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback