olivia: tiden försvinner och kommer aldrig mer tillbaka men ska vi gå

Jag har verkligen bloggtorka för tillfället. Eller bloggtorka är nog fel ord, skrivkramp passar bättre. Det finns så mycket jag vill säga men så lite jag kan skriva.

När jag gick hem idag så grävde de i gatan så jag var tvungen att ta en omväg. Det var bara för att det är den kallast dagen på länge.

Åh. Nae. Det gick inte. Suttit med det här inlägget en halvtimme ungefär, och ni ser vad jag har lyckats skriva. Det funkar bara inte.

Hittade denna på Sofias facebook (hoppas det var okej att jag tog den). En goding från paradiscupen! Killen längst upp var en random 96/97a vi frågade om han kunde stå där. Han kunde tydligen.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback