emma: finally belive me



Fick lust att ladda in en bild på Olivia för hon är ju min syster. Tittade igenom lite inlägg sen förra sommaren och var avundsjuk på mig själv av någon anledning, tills jag såg att jag hade skrivit att jag inte tyckte att sommaren hade varit varken bra eller dålig. För den här sommaren har varit awesome! Like a unicorn. Ska ut med Matilda snart (hur sakta kan vuxna dricka kaffe??).Funderar på att sminka mig men I've got a feeling och den feelingen är att det kommer bli ett dopp ikväll.

Förresten, jag är rädd. Rädd för att Olivia kommer att gå tillbaka till sin gamla roll hon hade fram till sommaren 09, nämligen Olivia "supertard" Nilsson. Nyss skickade hon ett sms från min mobil till sin mobil, en sekund senare plingade hennes mobil till och hon skyndade sig att se vem det var ifrån. Something's wrong.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback