emma: I can't even believe it

Herregud. Jag och mitt vänstra öga är verkligen inte BFF. Nyss höll jag i en liten papperslapp, fick cpryck och kastade den i ögat. Ont. Gjorde. Det. Jag grinade. När vi var i Norrbyskär för 2 (????? tidsuppfattningen hallå) veckor sedan skulle jag böja mig ner och plocka upp en blomma. Jag lyckades inte eftersom när jag böjde mig fick jag ett väldigt hårt grässtrå i ögat. Det gjorde ont. DET. Gjorde ont. Även då grinade jag! Och vänster öga som alltid varit mitt fulöga... inte blir det då vackrare! Blind blir jag väl snart också.

Aja, ska till pappa och äta sushi nu(!). Till saken hör att jag
Nr 1: Nyss åt typ en fjärdedels kycklingpaj.
Nr 2: Kommer hata sushi.
Nr 3: Kommer spy.

Aja, hejdå, ska ut och träna med Lina sedan så troligtvis ses vi väl på min begravning!


mitt högra öga<3333333333333333333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback