emma: I can't let you be everything, 'cause if I did, I wouldn't have anything left

Nu är vi @ our house igen! Hade en väldigt lugn helg, igår sov vi minst 4 gånger. Det var galet. Denna veckan kommer nog att bli ungefär lika lugn, Lina har ju, som ni vet, farit på semester, Matilda far till Göteborg om nån dag och Vi Som Blev Kvar ska svettas i bastun, dvs jobba, tisdag till fredag. Dock söker vi kvällsaktiviteter, så det är bara att börja höra av sig! Vad har hänt med er sms-förmåga egentligen? Min mobil har under en period varit kusligt tyst, och det godkänner jag inte...........

Jag lovar, börjar ni höra av er NU med en massa roliga förslag så kommer jag inte se ut som den osminkade spagettihögen jag gjort på sistone, utan faktiskt som en riktigt människa. Ska till och med fixa frillan (händer inte ofta♥). Olivia lovar även att inte falla tillbaka i sin gamla roll som superretard, trots att hon har fått smygåterfall på senaste tiden. Som idag erkände hon att hon inte längre förstod ironi. Pinsamt.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback