emma: jag står stadigt, denna gången ska jag inte falla

Har kommit hem från Ursviken nu, alltid skönt att cykla dit! Särskilt igår då det var runt 5 plus ute, mums. Bion igår, Inception, var enligt mig ingen höjdare men då hatar jag ju också actionfilmer. Trästocks dryga ännu mer, men ikväll blir det party (får vi hoppas)! Troligtvis inte men who knows? Under kan ske.

Sitter förövrigt och pressar mat efter att det enda vi ätit på cirka 24 timmar varit en varmkorv och typ 10 skivor vattenmelon. Tog faktiskt bilder igår men efter jag nu på en kort stund ätit, i kronologisk ordning, choklad, middag, choklad så orkar jag helt ärligt inte hämta överföringssladden.

Måste duscha nu, ppppppppppppppppppppppeas hihi


ska jag inte bli, för den här gången ska jag göra vad som krävs

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback