emma: so tired of being here

Godkväll kära vänner!

Just nu har jag bara en tanke i huvudet... SNART KOMMER LÖNEN!! Enligt mina och Olivias oklanderliga beräkningar kommer vi få cirka 2000 svenska kronor var. Självklart har vi börjat arbeta fram galna shoppingplaner totally vår stil - dvs köpa enbart det allra nödvändigaste. Som i detta fallet råkar vara en väska, skor, jeans, jacka, tights, leggings, tröjor, underkläder osv. Ja, ungefär allt då! Blir underbart om man bortser från det faktum att jag antingen köper ingenting eller något riktigt jävla fult (förstår inte själv hur jag kan vara så värdelös på att shoppa!)

Förövrigt stör jag mig på att alla tjejer i skellefteå ska se EXAKT likadana ut. Det är nästan löjligt så få flickor i denna staden som har en personlig stil. Okej, inte för att jag ska säga något, jag har ingen stil överhuvudtaget, jag tar det jag hittar i garderoben.. Men jag försöker i alla fall tänka själv istället för att köra på cykelbyxor (eller shorts), transparent skjorta, converse, lockar i luggen, 1000000000 ringar osv. Irriterande men alla får väl göra som dom vill!

aja, peace, blir bastun imorgon igen så jag styr mot sängen nu!



Vyn från bastun, med Olivia getting some coffee♥♥


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback