emma: vi skulle ju få leva här

Något otroligt har hänt! Jag och Olivia har fått sommarjobb!!!!!!!! Med tanke på min tur trodde jag aldrig att detta skulle ske, men uppenbarligen. Samma dag som vi fick brev från kommunen, där det meddelades att vi inte fick kommunalt sommarjobb, ringde dom från golfbanan till mamma, som visst sökt sommarjobb åt oss där? Aja, vi börjar i helgen, sedan är det typ randomdagar under hela sommarlovet, typ. Hoppas på en riktigt fet lön, hehe.

Sitter i alla fall och äter en riktigt grov frukost nu, lutar nog att dra sig mot stan och spendera lite pengar. *me like*. Lyckades förrestenb med bravaden att glömma alla mina kläder och datasladden hos mamma, så jag sitter på Olivias dator. Kanske har hon en riktigt underbar bild jag kan bjuda på? Kanske får ni skåda mitt underbara anlete?

Åh! Här hittade jag en gammal favoritoutfit;



ONDERBART


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback