olivia: för bra för att vara sant, säger man väl

Kollade igenom bloggen lite nyss, och när jag tittade på bilderna från paradiscupen skulle jag kunna ha dött för att jag plötsligt saknade innebandyn så mycket. Att den cupen dessutom var så spårjävla kul gjorde den inte lättare. LLLLLLLLLLLÄNGTAR tills vi börjar om med träningarna...

Men faktiskt så är det få saker som kan beröra mig så mycket som när jag läser bloggen och det vi skrivit förut. Jag vet inte. Det är jättekonstigt. Men om det är ett bra minne så kan det nästan kännas som att jag är där för att jag då kommer ihåg det så himla tydligt. Men också andra saker, typ hur jag kände mig när jag skrev det och saker som inte ens har att göra med det jag skrivit om.

Jag undrar om det senare kommer kännas så när jag läser igenom det här om några månader. För ärligt talat, den senaste tiden har ägt. Man säger ju varje år "åh, det här ska bli den bästa sommaren någonsin." I år har det faktiskt blivit verklighet. Jag har haft så jäkla kul.

Men okej ärligt talat. Nu får jag sluta nattsvamla och gå och lägga mig istället. Bara några bilder först.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback