olivia: why do you finally trust me finally believe in me

SLITEN KRIGARE HEMKOMMEN

Igår drog jag och Emma till trästocks nångång, tyvärr sög det som alltid. Men sen var det ju dags för bion men den var tyvärr inte så mycket att hurra för den heller, fast den var på nåt sätt jättebra.... Det var faktiskt första gången jag var på bio med mycket folk, hela 11 personer var vi och ändå lyckades vi få platser bredvid varandra. Amazing.

Efteråt var vi på trästocks igen kanske 10min innan vi kom på att det faktiskt inte är kul där och drog på lan i Ursviken. Där har vi alltså spenderat natten och en stor del av denna dag, innan vi tyckte att det var dags att lämna våra dotaspelande vänner och bege oss hem för mat och dusch. Båda behövdes, jag  lovar.

P.S Det  blev inte så mycket sömn=sliten.


Min cykelkompis=]

UPDATE FRÅN EMMA: varför såg jag så sjukt fet ut, det ser ut som om min mage smeker tröjan? ♥

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback