olivia: would you hold me if I'm empty, would you care if I was lost

Tjooooo. Home. På väg hem från den fruktade Ursvikshooden sjönk vårt blodsocker till en farligt låg nivå så vi var tvungna att stanna till på ica. Snacka om slitna krigare.

Blev en lyckad kväll/natt/dag iallafall. Hann med lite olika saker som nattbad, lyssna på sämst musik, gå en mobbad promenad och svettas bort. Nice!

Förresten. Akta er för dem. De bits. På riktigt. Min vänsterarm ser ut att ha nåt slags leopardmönster med blåmärken. Dessutom brände jag mig på benet på en moppe och nyss råkade jag spräcka blåsan.

Ikväll blir det pdol efter allt, ska äta hos Lina och sen sticker vi!

Nu:pics. Som alltid mobbade, fula, ointressanta och bara på mig, Emma och Matilda för att låta våra vänner förbli så sneaky som möjligt?




Kommentarer
Postat av: matilda

älska att jag såg ut som ett spöke på sista bilden.. Eller asså typ en zombie.. för mitt smink hade runnit ut lolz

2010-08-01 @ 14:32:34

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback