emma: höger vänster höger

För det första: Hur svårt kan det vara för folk att fatta att jag kan inte svara på sms? Hur många sms dom än skickar så blir det inget svar, inte så jävla svårt att förstå.

Okej, är lite irriterad efter att ha spenderat en underbar fredagskväll hemma i soffan med mamma, en jävla massa hosta, en ond hals och en riktigt dryg film utan poäng. Förresten så har nog min ofräschhet slagit rekord. Har inte duschat på okänt antal dagar och, om vi säger såhär, jag har inte ens packat upp necessären..

Ska i alla fall bana väg mot sömnens rike nu, funkar nog bättre idag än igår på grund av:
1. Jag har tagit ipren
2. Jag har tagit alvedon

Btw. Varför är det bara jag som har uppdaterat här på bloggen under 2 dygn? Vad håller mina bloggkompisar på med egentligen?????? Bara för det lägger jag in en bild Olivia och Lina sparade på min dator eftersom den kom upp då de sökte på "snygga vampyrer" på google.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback