emma: the way we fight



Däremot kändes det faktiskt bättre (på riktigt, och om man inte räknar med ibumetinet) då jag packade väskan till mamma. Vet ni hur skönt det är att då packa ner exakt alla sina sommarkläder? Eller att packa ner bikinin för att man ska använda den på franska rivieran? Riktigt skönt, kan jag garantera.

Btw. Om ni undrar varför översta stycket ser lite underligt ut (om ni ens har lagt märke till det) så är det på grund av att min älskade dator bestämde sig att för att "inte svara" då jag hade skrivit det, så jag skrev om det och när det även denna gången bestämde sig för att "inte svara" printscreenade jag det helt enkelt. Peace, huh?




Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du får en fin fredag! Hur mår du? Kram

2010-06-11 @ 13:05:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback