olivia: drömma jaga drömma drömma

Vet att jag har blivit så tråkig och dålig på att uppdatera och allt, förlåt. Men jag vill inte ens vara inne på datorn, det har blivit så tråkigt men eftersom inget annat händer ALLS så är jag mer eller mindre tvungen att vara inne här. Saker jag kan göra annars: stirra i taket.

Seriöst, jag vill bara GÖRA NÅNTING I'm going crazy och jag hatar det. Så får hoppas på en superkväll, fast egentligen är jag sugten på att bara se på film också á la fredagsmys på en lördag.

P.S Nu låter det som om mitt liv varit deprimerande tråkigt men det är bara idag. Igår hade jag då nåt att göra hela dagen och det var kul också så egentligen kan jag inte klaga så mycket ;-). 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback