olivia: hej, HEJ, vilken underbar dag det är, och man får vara som man är och man får leva tillsammans

Haha. Känner mig lite fail när jag är vaken nu och har väckaren ställd på 4. Dock hoppas jag på att få sova mycket på bussen. Annars klarar jag helt enkelt inte vägen vi ska gå sen.

Såklart har jag laddat upp till de här dagarna ordentligt: for med mamma till ica och roffade åt mig lite. MAMMA BETALAR.  Om jag äter upp allt så får jag det lätt på hemvägen då jag kommer rulla nerför berget.

Åh. Jag vill bara att Emma ska komma hem så jag får prata med henne före jag far, men hon kommer ju aldrig!! Och jag är jättetrött och -allvarligt- så behöver jag min sömn. KOm HEM NU!!!!:(

Random mapp, random bild. Från martinolofsson. Om fjällvandringen blir hälften så kul som det var där så blir det en lyckad resa.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback