emma: det sitter i huvudet

I morse när jag vaknade kändes det EXAKT som sommar. Solen sken in bakom rullgardinen, varmt och kvavt i rummet, fåglar som kvittrade och lätet av en båt som körde utanför (okej, i realiteten så kan inga båtar köra utanför vårt hus men det LÄT som det). Fatta besvikelsen då jag tittade ut och såg 1 meter snö täcka landskapet!

Denna dagen hoppas jag skall bjuda på överraskningar, för jag har inga planer utöver att träna 17-18.30, så detta betyder alltså att ni ska bomba min mobil med sms liknande "Lust att göra nåt ikväll?".

Btw. Någon mer än jag som har tänkt på att den här bloggen blivit lite mindre bloggig och lite mer en konstant kontaktannons? Aja. Är man desperat så är man väl.





:(?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback