emma: horoskop horoskop

Failade nyss rent jävulskt, hihi. Hade på mig en ansiktsmask (jag kör på mottot - känner du dig snygg är du snygg), den var genomskinlig och man skulle torka av den med papper. Så det var vad jag gjorde - men gissa förvåningen då jag såg att papperet blev lite halverst orange då jag torkade av det? "Har jag verkligen så här smutsig hy?" var en tanke som for genom min hjärna. Men sedan så insåg jag, sminket..... FAIL omg FAIL FAIL FAIL FAIL, kanske inte så fräsch i alla fall....

Dagens ilandsproblem:
- VAD ska jag ha för kläder på nightflight?
- VILKEN färg ska jag måla naglarna?
- VAD ska jag ha för kläder på nightflight?

Ja, den första och sista punkten är samma eftersom det är ett omöjligt stort problem. När man frågar någon säger dom alltid "ta bara något", men något finns inte i min garderob! Om jag säger att jag inte har någonting att ta på mig, då är jag seriös - då har jag faktiskt ingenting att ta på mig.



olivia@ last years nf!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback