emma: jag mötte dig och sen gick det utför

Eftersom jag har haft typ INGETING att göra idag så har jag läst gamla msnkonversationer sen i somras och framåt och blev lite deppig. Fan va alla tyckte om mig på den tiden, har jag blivit en ny person eller något? För så är det sannerligen inte längre, och jag var bortskämd nog på den tiden att inte ens bry mig? Hata mig.

Förresten så tror jag att håller på att börja stamma. Har möjligtvis något socialt handikapp också. För att inte tala om hur tråkig och otrevlig jag är?



Emma special edition?

Kommentarer
Postat av: sabrinolsson

:)

2010-03-20 @ 15:47:08
URL: http://sabrinolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

eru specielw0w

2010-03-21 @ 01:58:41

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback