emma: .... no words

Dagens två mest spännande händelser måste ju vara nationellt prov engelskauppsats och match! Matchen var väl ingen höjdare, slutade 2-1 till oss, jag gjorde mål och det var väl ungefär det bästa jag gjorde. Hatade även domaren lite, jo visst har jag en hand i ryggen på motspelaren då jag har båda händerna på klubban och trycker axel mot axel, det är klart. Men aja

Uppsatsen kändes som om det funka, förutom att jag inte förstod någonting av uppgifterna så jag skrev om det jag kände för. Men förövrigt är jag säker på ett G, tror på ett vg och hoppas på ett mvg.

DAGENS SORGLIGASTE: Skulle visa mamma att mitt blad på klubban var löst.
"Inte så farligt", sade hon, "men det är ju trasigt här". Och visst hade hon rätt! Min trogna tjänare.. har gått i pension? Gör kanske sitt sista uppdrag på söndag, DM. Är det ajöss sen? Jag vet ej, men nog kommer jag sakna den. Har ingen annan klubba jag kan spela med! Jag lovar, it's the one!



>haha retarded men smack.... helvete klubban helvete, det var ju fan smack-klubban:(!!

Kommentarer
Postat av: matilda

har någon av er sett mitt presentkort på intersport från 5-kampen vi vann?... Det är helt lost och när jag tänker efter så tror jag att det är kvar på sunnanå-.-'

2010-03-25 @ 15:51:13

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback