emma: tack för att ni är awesome

Hade en angenäm kväll i Burträsk igår. Mer folk än jag hade kunnat ana hade smackat sig dit. Och ja - jag användar ordet smack utan kontroll nu, men det funkar eftersom smack betyder alla ord i världen utom fail! Så om jag skulle vilja skulle jag kunna skriva en mening med bara smack, så här; Smack smack smack smack smack.

Aja. Nog pratat om smack. Kvällen igår var lyckad i alla fall, jag hade då kul. Den enda grejen som inte kunde beskrivas med smack (alltså var det fail) var att jag inte hann fixa håret före, så jag fick gå omkring och vara lite angenämt obekväm med mitt oemotståndliga slick till hår.


Jag gav en penna till Olivia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Haha!!!!! "The Korridor", älska Matildas pose! (hon är skuggan där bak)


Pennan<3


Fick Felix autograf!!! OMG.



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback