emma: will I ever be enough

Har egentligen väldigt mycket läxa att göra, men vem har dött av att blogga lite istället?

Haha, igår när jag gick hem från skolan såg jag en gubbe längre fram på vägen. Han höll i tre påsar av ica-kassestorlek och hade inga vantar. Plötsligt böjde han sig ner och plockade upp fryset hundbajs från vägkanten, och stoppade ner det i en av sina påsar. Jag kunde knappt tro mina ögon!! Smått random.

Vad har annars hänt sedan jag senast uppdaterade då? Jo just ja, vi vann ju dm.. hehe, det var smackets förtjänst! Förutom det så vann jag ett påskägg på träningen igår, eftersom det var jag som snabbast lyckades träffa basketkorgen- ribban på handbollsmålet- hålen på trämålvakten- smala hålet på plinten! Grattis till mig!

Förresten, nu är det forever goodbye till min klubba (eller i alla fall till bladet på den). Too damaged för att spela med, och skjuta med. Saknar dig redan älskling!

<BIlder från umeå! Dock blev det bara bilder tagna i bilen och på restaurangen vi åt på före.. och den var inge höjdare! Trodde inte att man kunde göra så äcklig köttfärssås och spagetti, men uppenbarligen!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback