emma: you should see what you've done to me

Blir just i detta nu lite störd på mamma, som håller på och smsar mig och frågar olika saker fast jag minst 1000 gånger har sagt att jag inte har pengar på mobilen. Och efter tionde smset som jag inte har svarat på så verkar hon fortfarande ha svårt att förstå att jag ej heller inte kommer svara på nästa. Varför inte smsa Olivia istället om hon nu vill ha ett svar, eftersom hon är den av oss som har pengar????

Aja, steket i Linas jacuzzi var supergr8, lite synd att en massa granar täckte solen hälften av tiden men lite färg hann man få i alla fall. Måste btw verkligen köpa en ny bikini!!! Min är typ trasig och för liten, sexigt värre. Sorgligt att jag inte är lika spinkig som jag var då.. okej, observera: köpte den i slutet av sjuan. Jag vore fan ett retarded freak om den inte hade börjat bli liite liten. Var så jävla spinkig på den tiden, inte som nu då man är jävlar biff!

Kvällen spenderades i alla fall med att leka med Albin 6 år, no-lifea mig med Olivia och Lina och se melodifestivalen. Btw: jag hatar pernilla wahlgren, bara så att alla vet. Har förresten kommit fram till att jag har varit så no-life på sistone att jag har lyckats se varenda avsnitt av melodifestivalen, och jag tycker inte ens att det är bra. Men! Nu ropar sängen.



@najjjjjte
Jag är alltså det där i nedre högra hörnet som smälter ihop med golvet. Olivia< Lina^

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback