emma: you're too good for me

Sitter nu i sängen efter en dag jag inte har gjort någonting. Eller jo, jag har faktiskt skrivit biologiuppsats! *stolt som utav helvete* Torkar nu håret med hjälp av min hand, inga hårtorkar får längre komma nära sen jag fastnade i en.. Tro det eller ej så är mitt hår faktiskt ganska snyggt, inte sådär hjälplöst platt och äckligt fett som det vanligtvis är. Seriöst, måste göra något mitt hår!! Fulare kan man ju leta efter, men det blir nog svårt att finna.

Förövrigt längtar jag oerhört till skolan imorgon, det är så roligt att träffa alla igen efter ett lov! Eller inte, men.. det är ju enbart 3 veckor kvar till påsklovet så det kan hända att jag överlever. Om inte, vill jag att ni alla kommer på min begravning, och ni som inte gör det kommer jag hemsöka resten av ert liv.

Btw. Varför kan inte jag vara lyckligt lottad och ha lockigt hår? Seriöst, vad än alla med lockigt hår säger så är det tusen gånger bättre och snyggare än rakt. Och så är det bara.

Btw 2. Igår var jag en cool emodude med en hemlig kompis i sängen.



Jag och mitt nya ragg♥


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback