olivia: bäst när det gäller

Vi lyckades! Hammarängen f94 är nu mera distriktsmästare! GALET HÄRLIGT.

2-0 blev det iaf mot Täfteå, första kämpade vi in och andra satte vi när de tagit ut målvakten. Haha! Där fick de så de teg, bokstavligt talat. Alla tackade inte efter matchen:(

Men ärligt talat tror jag det laget har nåt emot oss, men jag vet inte riktigt varför. Det var faktiskt de som vann när vi möttes på paradiscupen, och då vann de med 2-0.

Hehe! En buss med en smiley.

Hehe! En del av vårt underbara, jättebra lag!

P.S Vi åt både på en random restaurang och på max!

P.S2 Jag kommer ha ett fint blåmärke efter att nån slog mig över smalbenet med sin klubba.

P.S3 Snart påsklov!!!

P.S4 Är klockan redan halv 11? Jag är trött.

P.S5 Det spårar med P.S's. D.S

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback