olivia: de pratade om skellefteå på sporten

Jag visste att jag gjorde rätt. Nu slapp jag se en jättespännande match och fick bara veta att vi vann! Passar mig utmärkt.

För att göra mitt liv komplett så har vi dessutom idrottens sista skidor imorgon. Hörde ni? Och vet ni vad det betyder? Jo, att efter imorgon så har vi gjort bort grundskolans sista skidor? Aldrig mer behöver vi släpa skidorna upp till spåret och stressa oss igenom så att vi inte ska komma försent till nästa lektion! Jag lover att jag alltför många gånger drömt mig bort till kanal där de inte har längdskidor på schemat.

Men nu blir det sleepmode för mig, så jag inte vaknar med ett huvud av cement imorgon och inte kan koncentrera mig på att göra klart min förjävulskt fula tröja på slöjden och faktiskt sudda bort det där  lilla g:et på mitt betyg!

fin

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback