olivia: jag drog ett dåligt skämt som bara gjorde oss ledsna och sen ångrade jag mig

Nu ligger jag här i min säng. HAHA nej men det var en ful början på en ful berättelse jag och Emma skrev när vi var små. Tur att den är long gone nu.

Igår tillbringade alltså vipåbloggen och matilda kvällen i Burträsk. Till att börja med förvånades vi över att det var så stort, trodde typ det var tre hus och en skola där. Därför blev det lite problem när vi skulle hitta från busstation till skolan, men som tur var var vi inte ensamma och det var nog därför vi kom fram nångång.

Det var bra där iaf, HELT OK. Vi lyssnade på banden, hittade ett disco i en korridor där ingen var? Körde stek-ochglassardansen där, det är ju ett måste. Och brännandansen. Vi hann också med att dansa med en korv, och sedan med en till, sjunga lite, bli fans av Felix, lagga på de förbannade jörnsborna som inte kan sluta tjata om när vi förlorade i innebandy mot dem, och mycket, mycket mer! Okej kanske inte alltför mycket mer, men ändå mycket, mycket mer! Jag hade oftast kul, det är det som räknas.

Precis såhär glad blev Matilda när vi kom till Burträsk.

Men ibland var det inte så kul.

Såhär ful är jag på fula egopics underifrån. Jag vill bara att ni ska veta att jag gjorde mitt fulaste.

Helt kalrt fans. Vi fick t.o.m personliga hälsningar!! !! !!! ! Oförglömligt.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det fanns verkligen inget roligt med det där skämtet<3

kung kväll:]

2010-03-27 @ 15:49:18

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback