olivia: när allting vandrar omkring, snurra snurra snurra

Home from town! Jag känner mig nyttig nu när jag har hunnit göra så mycket och klockan inte ens är 14.00! Helt fantastiskt. Har till och med hunnit med att göra en sockerkaka. I'm amazing.

På stan fick jag iallafall en tröja! 49kr på rea var lätt värt det, dessutom var den randig och mamma försökte av någon anledning tvinga på mig randiga tröjor? Aja. Såg tröjan jag har på mig på rea också, men sånt är livet. När jag köper en tröja så hamnar den på rea sen. Så är det bara.

Vi hann också med att gå på bokrean och köpa fyra böcker men bara betala för tre!!!!!!!!!!! Jag valde tre och mamma en. Fast egentligen gav jag förslaget på den också, haha...

Dessutom slösade jag på mammas pengar när vi var och fikade. Vi pratade lite om vår kommande resa och det ska bli så otroligt, fucking amazing, jävulskt jävla kul! Vi har inte skrivit så mycket om det, men i sommar ska jag, Emma och mamma ut och tågluffa i 10 dagar. Vi far förmodligen på skolavslutningskvällen och vad vi har bestämt än så länge så ska vi besöka Frankrike och Italien.

Nu ska jag säg adjö till er och bege mig in i böckernas värld. Tänkte börja läsa 'pappersväggar'. Den verkar smått obehaglig. Har läst en bok av samma författare och den var rent otäck.

Btw. Jag måste verkligen tvätta håret.
Btw2. 'Orphan' verkar vara en must-seefilm. Must see!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback