olivia: nu sker det

Jag vaknade nyss av att mobilen vibrera till. I ett av mina osmarta ögonblick hade jag tydligen gjort en aktivitet om DM och ställt så att det började klockan 8. Men okej, det gjorde inte så mycket eftersom jag har varit delvis vaken i flera timmar nu, är så himla nervös! Eller kanske mer spänd och förväntansfull. Eller så längtar jag bara väldigt mycket. Eller kanske allt det.

Nu är det ju sommartid! (visst? annars blir det pinsamt) Kunde det ha kommit på nån mer perfekt dag? Tror inte det, för nu har jag ju en mindre timme att slå ihjäl innan vi ska fara! Det är skönt eftersom jag inte kommer kunna koncentrera mig på nåt annat, och jag är osäker på om jag ens kommer kunna äta frukost. Jag menar, jag drömde till och med om Umeå. Det är illa.

Egentligen är det ganska fult, för jag har längtat och väntat till idag i ungefär 4-5 månader, men nu när det bara är tre timmar kvar till avfärd känns det som att jag ska avlida! Det går bara inte att vänta längre!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback