olivia: se det lilla

Seriöst, om jag var sliten igår så är jag död idag. Har till och med lyckats med att göra mindre saker än igår, och dessutom har jag haft ont i halsen och av-och-till-huvudvärk. Det är ju alltid (o)trevligt.

Nu dunkar jag musik i mina headphones och har nyss ställt väckarklockan vilket kändes mycket ovant. När vi till och med har sovmorgon imorgon så tycker man ju att jag borde vara världens mest utvilade på skolan men jag misstänker att fallet inte kommer vara så. Det kanske kan bero på att jag knappt har sett dagens ljus på flera dagar? Dock brukar vi faktiskt vara utomhus men det är av någon underlig anledning nästan alltid på kvällen.

Jag menar, vi var ute igår på kvällen, i förrgår, och tidigare kommer jag inte ihåg......... Kommer typ inte ihåg nåt från lovet, kan det bero på att det har varit så otroligt händelserikt? INTE

DETTA var en sak som vi faktiskt gjorde under lovet, men vad var det bra för? Det enda det gav mig (förutom att det var kul....... hehe) var en ögoninflammation som )")(&%"&%"&% vägrar gå över helt. DET GÖR JU ONT och dessutom vill jag inte sminka mig då, men varje gång vi (eller nån av oss) går ut på kvällen utan eller med överdrivet, oseriöst mycket smink så händer nåt kul. Tro mig, VARJE gång.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback