olivia: ska de också förstöras

Uh. Matchen slutade 0-1 till dem, med egentligen hade det kunnat gå hur som helst. Nu går mina tankar till Linn om fick en armbåge i ansiktet, men särskilt till Malin som var tvungen att fara hem just vid matchstart eftersom hon tydligen fick magsjuka. Nu hoppas då jag och förmodligen resten av laget att just den inte är så smittsam.

Snart ska jag sova. Men jag tänke att om jag är uppe nu kan jag lika gärna vara uppe lite längre. Dock svimmar jag snart av trötthet..

Woho! Ska till tandläkaren på lovet! Jag bara ÄLSKAR att gå till tandläkaren och den enda som gör det bättre är att jag alltid får tid på lov eller efter skolan på kortdagar! Älska livet!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback