emma: ligger i min säng och drömmer mig bort

Har just duschat, sitter nu och känner mig lyxig i morgonrock. Eller heter det badrock efter man har duschat? Aja. Ikväll taggar vi i alla fall musikfestival i  Burträsk, ingen aning om vad det är, men vi vann... fick.... okej tog gratisbiljetter så då är det lika värt!

Förövrigt fick vi i alla fall veta resultaten på älskade svenska nationella proven. Fick mvg i läsförståelse, vg- i hörförståelse (någon som fattade vad man skulle göra på den delen?) och vg+ på uppsatsen. VG+ blev slutbetyget. Är mycket surprised att jag fick så pass bra på uppsatsen, eftersom jag skämdes så mycket över den att jag var tvungen att slänga den direkt efter de blev skriven (ja, kladden alltså).

Borde börja göra mig klar nu, men det är inte alltid så kul eftersom hur länge jag än fixar håret så finns detinte något stadium då mitt hår kan beskrivas som "snyggt". Dessutom så ser man alltid snygg ut i spegeln jag sminkar mig framför, så då tror man att man ser bra ut tills man råkar se sin horribla spegelbild i en annan spegel. Och pricken över i:et så har jag ju självklart ingenting att ta på mig.



Haha snyggt att ena mitt öga ser ut som om jag har ögoninflamation, aja. Kan berio lite på att jag fick smink, schampoo och tvål i samma öga.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback