emma: den här låten är inte töntig, and you're with me

Ikväll har jag gjort absolut nada saker, typ grinat för att jag längtar till dreamhack så mycket. Vad sa du? jajo, jag är cool.

Imorgon får vår klass passande nog halvdag eftersom jag ändå måste tillbaka till skolan klockan 2 för att träna till skolavslutningen. Mums. Idag hände det förövrigt två helt unbeliveble saker!

Nr 1: JAG FICK G PÅ NATIONELLA I BIOLOGI. Jag var stensäker på att jag skulle få IG. Seriöst.
Nr 2: FICK MVG PÅ NATIONELLA I ENGELSKA. Ja, på 2/3 saker i alla fall. Muntliga, jävla fail blev det där, fick inte ens göra alla uppgifter, brb ska gå och skära mig..

Förresten kanske faktumet att vår blogg återuppstod från de döda borde räknas till de unbeliveble sakerna? I alla fall, på tal om det, så kan jag utlova belöning till den som kan berätta för mig vem det var som gjorde ett tappert försök till att slippa vår blogg för all framtid. Någon av er där ute vet ju, så det är bara att klämma fram det!

Men ändå, peace



chicken wings
doromdomdom pluttinejru

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback