emma: SJUKASTE

Sjukaste saken jag någonsin varit med om hände idag!! Jag, Olivia, Lina och Matilda satt på max och hade riktigt trevligt. En helt vanlig man i 40-årsåldern kommer in och sätter sig vid ett bord. Efter ett tag reser han sig och vi ser att han har på sig stringtrosor??????????? Fel väg dessutom? Men det slutar inte där. Han sätter sig vid bordet igen, tar upp mobilen och vi ser att han tittar på bilder med bögporr? Efter kanske 20 minuter går han in på toan och är borta 5 minuter (ja vi tog tid...). Man drar ju sina slutsatser, hahahaha! Helt sick var det i alla fall.



Jag, när jag praoade på max... VAD GICK FEL? Ser lika pervo ut som den där mannen på max idag (nog för att han inte SÅG pervo ut, men vi visste bättre...)


Kommentarer
Postat av: lillberit

Ja han var ju duktig som lyckades komma på 5 min på en äcklig max toa XD

2010-05-17 @ 15:28:55
Postat av: lillberit

Ja han var ju duktig som lyckades komma på 5 min på en äcklig max toa XD

2010-05-17 @ 15:31:19

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback