emma: uhu

Hatar dåliga utseendedagar. Det här är definitivt en av dem på grund av:
- när jag vaknade i morse hade jag en riktigt snygg finne ungefär mitt i ansiktet
- när jag kom hem från skolan så hade jag lyckats få tre till likadana!
- plockade ögonbrynen när jag kom hem. Blev bra för en gångs skull. Fick då den smarta idén att färga ögonbrynen (vilket jag gör sånär regelbundet, inga problem med det.) dock råkade jag visst se på tv en liten stund för länge medans färgen satt i. I panik plockade jag bort mina välansade ögonbryn och ersatte dem med med såna där "snygga", smala fjortisögonbryn. Jippi, ser ändå ut som en transvestit på steroider

Ah just ja... har jag sagt att vi ska ta nians avslutningsfoto imorgon?

INGEN BILD NI FÖRSTÅR NOG VARFÖR

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback