olivia: hej och hå, här kämpar vi på

Vi gjorde det!!!! Vi tog äntligen vårt första dopp, några dagar senare än alla andra verkar det som.. Jaja. Kyrkholmen blev det lyckligt utvalda stället, men dock kan jag inte påstå att det var särskilt skönt eller att jag blev särskilt ren. Därför står jag nu på kö till duschen så att vi sen kan pallra oss ut från detta hus.

Idag kom förresten pappa hem från Turkiet, han hade med sig en tröja till moi!!! Ska testa den när jag är lite fräschare. Förresten skrev jag cleanaste smset idag:
Pappa skriver: Nu är eran favoritpappa back in town! Ser fram emot en middag med mina favoritbarn!:)
Jag skriver: Ska inte Emma äta med oss:O


Jag är allt rolig jag. STEK

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback