olivia: men lite konstigt ändå

Jag kommer ihåg att för precis ett år sedan låg jag ute och solade med bh. Det här vädret är inte lika kul, men kvällen verkar bli det. Nu ska jag ut i mammas gamla fleecejacka, inte snygg men väldigt mysig. Deb är iallafall inte så trång som min vanliga jacka som jag inte rymmer tjocktröja under.

Vi ska iallafall grilla, vilka det blir vet jag inte. Kan bli allt från bara mig, Emma och Lina till 10 pers till, ingen vet. Vi får hoppas på trevligheter iallafall. Och inget regn.

Nu önskar jag er en trevlig kväll.

Vet att jag ser ut som djävulens översminkade anhängare, men det är bara inställningen på webben. Egentligen är jag lika snäll som alltid. Peace!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback