olivia: regnet försvinner och solen kommer, men hej alla ler




Ca. 170cm skulle jag säga. Lite längre än vad skulle vilja men vad gör man!

Dagen har förflutit som vanligt, förutom att det verkar vara värsta rushen på dreamhackbiljetter nu när de säljs för endast 100kr styck om jag inte hört fel. Dessutom har jag en otrevlig hosta, och på läset när jag verkligen inte ville hosta kändes det som att jag skulle spy då det kändes som jag hade nåt i halsen. Men lugn, bara lugn! Jag gjorde det aldrig. Som tur var.


Varför så stoneface?

Kommentarer
Postat av: angela

tack för hjälpen!

funderar på o köpa den faktiskt, den är ju bara såå söt :)

2010-05-04 @ 17:23:36
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback